Publicitat
Publicitat

A PARTIR DEL 2012

El canal masculí de Telecinco es dirà Energy

Telecinco incorporarà un nou canal a la seva oferta orientat al públic masculí. Sota la marca Energy s'hi aplegaran dos tipus de programes: retransmissions esportives (la cadena té els drets del motociclisme i l'Eurocopa) i les sèries de ficció que han demostrat fer més forat entre els espectadors masculins. Mediaset descarta així el nom de Xtra, amb el qual havia treballat els últims mesos. Aquest nou canal és la resposta de la televisió de Fuencarral contra Nitro, l'oferta dirigida al mateix segment de població del grup Antena 3.

El color corporatiu serà el negre, que se sumarà al blau de Telecinco, el fúcsia de Divinity (orientat al públic femení), el vermell de Cuatro, el verd de Factoría de Ficción, el taronja de La Siete i el blau clar de Boing. L'audiència sumada dels canals del grup frega el 30%, una barrera psicològica que se superarà amb Energy, a partir del 2012. D'altra banda, Energy seguirà l'anomenada pauta única publicitària. Aquesta pràctica consisteix a fer els mateixos talls publicitaris de Telecinco, cosa que provoca la interrupció de la programació en moments intempestius.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT