El cinema d'Antena 3 s'imposa al de TV3
'Paul' lidera el 'prime time' per davant de 'Novembre dolç'
BarcelonaUn dia més, l'oferta cinematogràfica d'Antena 3 s'ha revelat com la més encertada per atreure l'audiència catalana durant l'estiu. Fins a 415.000 persones van veure aquest dimecres a la nit la pel·lícula 'Paul', que amb un 20,6% de quota de pantalla va superar clarament la resta d'opcions de la seva franja i, de fet, va situar-se al tercer lloc en el global de la jornada, només per darrere del 'Telenotícies migdia', amb 441.000 seguidors, i el 'Telenotícies vespre', que en va reunir 432.000.
La principal alternativa al film d'Antena 3 va ser una altra pel·lícula, 'Novembre dolç', que tot i així va quedar-se a molta distància de 'Paul': la cinta, quarta al rànquing diari, va aportar a TV3 280.000 espectadors i un 12,7% de 'share'. La tercera emissió més vista del 'prime time' també va ser una proposta cinematogràfica, en aquest cas la de Telecinco, que va aconseguir 176.000 seguidors i un 9,3% de quota amb 'Agua para elefantes'.
En el global del dia, aquestes van ser també les tres cadenes més vistes, i pel mateix ordre. Aquests són els canals que van ocupar les deu primeres posicions:
- Antena 3: 13,5%
- TV3: 11,9%
- Telecinco: 11,6%
- La Sexta: 6,2%
- La 1: 6,0%
- Cuatro: 6,0%
- La 2: 4,1%
- FDF: 4,0%
- Neox: 4,0%
- Discovery Max: 2,5%