Audiències
Mèdia 28/08/2014

El cinema d'Antena 3 s'imposa al de TV3

'Paul' lidera el 'prime time' per davant de 'Novembre dolç'

Ara
1 min

BarcelonaUn dia més, l'oferta cinematogràfica d'Antena 3 s'ha revelat com la més encertada per atreure l'audiència catalana durant l'estiu. Fins a 415.000 persones van veure aquest dimecres a la nit la pel·lícula 'Paul', que amb un 20,6% de quota de pantalla va superar clarament la resta d'opcions de la seva franja i, de fet, va situar-se al tercer lloc en el global de la jornada, només per darrere del 'Telenotícies migdia', amb 441.000 seguidors, i el 'Telenotícies vespre', que en va reunir 432.000.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

La principal alternativa al film d'Antena 3 va ser una altra pel·lícula, 'Novembre dolç', que tot i així va quedar-se a molta distància de 'Paul': la cinta, quarta al rànquing diari, va aportar a TV3 280.000 espectadors i un 12,7% de 'share'. La tercera emissió més vista del 'prime time' també va ser una proposta cinematogràfica, en aquest cas la de Telecinco, que va aconseguir 176.000 seguidors i un 9,3% de quota amb 'Agua para elefantes'.

En el global del dia, aquestes van ser també les tres cadenes més vistes, i pel mateix ordre. Aquests són els canals que van ocupar les deu primeres posicions:

  1. Antena 3: 13,5%
  2. TV3: 11,9%
  3. Telecinco: 11,6%
  4. La Sexta: 6,2%
  5. La 1: 6,0%
  6. Cuatro: 6,0%
  7. La 2: 4,1%
  8. FDF: 4,0%
  9. Neox: 4,0%
  10. Discovery Max: 2,5%
stats