Publicitat
Publicitat

COMUNICACIÓ

El discurs victimista de Mourinho només qualla entre el 'Marca' i l''As'

Els dos diaris esportius madrilenys s'agafen a les declaracions de l'entrenador del Reial Madrid després del partit i obren portada amb el titular "Per què"

El discurs victimista de Mourinho no ha quallat entre la premsa. Només l' As i el Marca aposten per les serioses acusacions que va fer ahir el tècnic del Reial Madrid, en què va acusar la UEFA d'afavorir el Barça en els trams decisius de la Champions.

"Messi en va fer dos... quan ja no jugava Pepe", diu el Marca a la portada d'aquest dijous. "Mourinho es va preguntar una i altra vegada... per què?", titula el rotatiu, que afegeix a la primera plana una tirallonga de sis preguntes que es va fer Mourinho amb el "per què" davant: "Per què expulsen Pepe, Motta, Van Persie?", "Per què no xiulen els quatre penals al Chelsea?", "Per què no guanyen amb el seu poder futbolístic?" o "S'ha de ser mala gent perquè guanyar així t'agradi igual que guanyant de debò".

El Marca també protesta per l'àrbitre. L'altre esportiu madrileny també aposta pel "Per què" com a titular principal i afegeix: "Una vermella exagerada a Pepe deixa el Madrid amb deu per quarta vegada davant el Barça".

Més tímidament, El Mundo i l' ABC se centren en l'actuació arbitral. La resta de diaris catalans i de l'Estat aposten per visions més neutres del partit i carreguen contra la duresa de les declaracions del tècnic blanc.

Les ràdios també van criticar ahir la nit la roda de premsa de Mourinho. Els comentaristes de la Cadena SER, la Cope i Onda Cero van coincidir a lamentar l'actitud victimista de Mourinho.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT