Publicitat
Publicitat

PROGRAMACIÓ PER A NENS I NENES DE 3 A 6 ANYS

El titella convertit en peluix està sent un èxit de vendes

Els espectadors més petits ja es poden emportar el Mic al llit

La bona audiència que té el Mic i l'èxit de vendes del peluix mostren l'encert del Super3 en la programació adreçada a la franja de teleespectadors més joves de la casa: la dels que tenen entre 3 i 5 anys.

Sense publicitat, sèries entendores, que facin una proposta d'activitat a qui les mira i que fomentin l'amistat. Aquests són els principals valors que defineixen la programació que el Super3 adreça als espectadors més petits: els que tenen entre 3 i 6 anys. Per a ells ha engegat el Mic , un contenidor de programes que s'emet mitja hora cada matí (de 8 h a 8.30 h) i tres quarts d'hora cada tarda (de 17.15 h a 18 h).

Des de pocs dies abans de Nadal, el Mic és també a les botigues: TV3 l'ha convertit en un peluix que els nens i nenes es poden emportar a casa. El resultat: un gran èxit. "Ja no queden Mics en estoc al distribuïdor", explica satisfet Dani López, el director del Super3. Després de Reis serà el moment de les xifres, per ara sabem que tots els Mic que s'han fabricat estan a les botigues.

Des que fa tres anys van crear el personatge que el Super3 tenia en ment de convertir-lo en un peluix per vendre. I aquest Nadal s'ha convertit en una realitat. A més del ninot, també s'han posat a la venda quatre DVD (cada un està dedicat a una estació de l'any i té una durada de 50 minuts) i dos llibres.

A la programació infantil de TV3 sempre hi ha hagut sèries adreçades a la franja dels més petits. Però no es presentaven com un espai pensat globalment com es fa ara amb el Mic. La creació, arran de la TDT, d'un canal específic com el Super3 ha fet possible destinar una franja fixa als més petits.

Quan se li pregunta al director del Super3, Dani López, per l'audiència que té el programa assegura content que "va molt i molt bé". I dóna dades del mes de novembre: "En la franja de 4 a 12 anys, va tenir una mitjana del 15% dels espectadors. Això vol dir que a la franja de 4 a 6 anys obté molt bons resultats".

Però el Super3 no és l'únic que programa per a aquesta edat. Clan (de TVE) també adreça oferta específica a aquest públic. Amb tot, la directora del Mic, Laia Gimó, subratlla que només el Super3 ha creat un personatge propi com el Mic que, amb menys recursos que els que té Clan, els permet atreure aquest públic .

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT