Mèdia 28/07/2016

Obren expedient a TVE per publicitat encoberta

La CNMC creu que la cadena va promocionar una marca de vins al programa 'MasterChef'

Ara
1 min
L'equip de 'MasterChef' a les Bodegas González Byass

BarcelonaLa Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) ha obert un expedient sancionador a Radiotelevisió Espanyola per un possible cas de publicitat encoberta. Segons aquest organisme, hi ha indicis que l'entrega del 18 de maig del programa de La 1 'MasterChef' "va emetre sense identificació publicitat que podria ser qualificada d'encoberta de la Bodega González Byass i dels seus productes".

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Competència recorda que la llei de la comunicació audiovisual qualifica de "greu" aquest tipus d'infracció, per la qual cosa, si s'acaba concloent que efectivament es va vulnerar la normativa, RTVE podria haver d'afrontar una sanció d'entre 100.001 i 500.000 euros.

La corporació pública té un termini de 15 dies per presentar al·legacions, i la resolució del cas es coneixerà, com a màxim, d'aquí sis mesos.

stats