Publicitat
Publicitat

CSI: una garantia d'èxit per a Telecinco

CSI es va començar a emetre fa més de vuit anys a Telecinco, i des de llavors ha estat una garantia d'èxit per a la cadena. De la sèrie original, Telecinco n'ha emès les nou primeres temporades. De la que transcorre a Miami, ara n'està emetent la vuitena. I de la que se situa a Nova York, la sisena. En total, més de 500 episodis diferents, que s'emeten els dilluns, i amb els quals Telecinco aconsegueix molt bons resultats d'audiència.

Dilluns va quedar tercera per darrere de l'estrena d' El barco i de la pel·lícula Ocean's thirteen , però tot i no ser la més vista, CSI va tenir més de dos milions d'espectadors. Des del setembre té una mitjana que ronda els dos milions i mig, cosa que demostra que no ha perdut tirada.

L'any 2007, Telecinco va voler aprofitar aquesta tirada amb una versió pròpia de CSI . La sèrie, que es deia RIS científica i tenia com a protagonista José Coronado, va tenir unes audiències molt discretes, i no va tenir continuïtat més enllà de la primera temporada.

Oportunitat perduda
Segons es va publicar en diversos blogs especialitzats, Telecinco va tenir l'oportunitat de fer una versió de CSI com les de Miami i Nova York, que s'hauria dit CSI Madrid, però la va deixar passar.

A més de la marca CSI , hauria tingut accés a tota mena de recursos de la producció original, però els directius de la cadena van considerar que el cost era excessiu i van optar per adaptar RIS , una sèrie italiana. L'aposta no va funcionar.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT