Publicitat
Publicitat

Audiències

El canal sobre el 'reality' va substituir el de notícies el 29 de desembre

Gran Hermano 24 horas supera l'audiència de CNN+ en el seu primer mes de funcionament

Durant el gener ha obtingut un 0,9% de share. El seu antencessor tenia un 0,7% de mitjana

La compra de Cuatro per part de Telecinco ha portat moltes conseqüències, però una de les més polèmiques va ser el tancament de CNN+, que va ser substituït per un canal de 24 hores sobre Gran Hermano. Però més enllà de les discussions sobre si la decisió va ser encertada des del punt de vista periodístic i social, sembla que econòmicament ha estat encertada. I és que en el seu primer mes de funcionament, el nou canal Gran Hermano 24 horas, ha aconseguit un 0,9% de share al conjunt de l'Estat. La mitjana d'audiència de CNN+ durant els últims mesos havia estat dues dècimes inferior, un 0,7% de quota.

Curiosament, l'altre canal estatal de notícies, el 24 Horas de TVE, no s'ha vist beneficiat pel tancament del seu principal competidor, i tanca el mes de gener amb un 0,8% de quota, una dècima per sota que el desembre. Pel que fa al 3/24, també baixa lleugerament respecte al desembre, però es manté en l'1,1% de share que va obtenir de mitjana durant l'any passat.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT