Publicitat
Publicitat

Internet

'The Huffington Post' llançarà la seva versió espanyola a principis del 2012 de la mà d''El País'

El nou portal combinarà la informació sobre l'Estat amb el format i els continguts del portal creat per Arianna Huffington

The Huffington Post i El País s'han associat per tirar endavant El Huffington Post, la versió espanyola del portal, que es posarà en marxa durant el primer trimestre del 2012, segons assegura la web del diari espanyol. En paraules de la directora de Desenvolupament digital de Prisa, Rosalía Lloret, el nou portal combinarà "l'experiència i el lideratge editorail en espanyol d' El País amb la innovació a internet d'una web com The Huffington post, que ha aconseguit una audiència massiva als Estats Units gràcies a una barreja de continguts originals, agregació de notícies, participació dels usuaris i una important plataforma de bloguers i experts en totes les àrees".

Segons explica El País, el nou portal "potenciarà també el contingut editorial original a través d'una xarxa de periodistes i bloguers afiliats" que, ara per ara, s'està acabant de perfilar.

Aquesta serà la tercera edició europea del portal creat el 2005 per Arianna Huffington, que amb 37 milions d'usuaris únics mensuals als Estats Units lidera l'audiència a internet en aquell país. Des d'aquest any funciona l'edició britànica de The Huffington Post, i en breu s'ha de posar en marxa també la francesa. A això cal sumar-hi encara The Huffington Post Canada, que va arrencar també aquest any.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT