La inversió publicitària creixerà un 3,4% durant el 2015
Segons el panel d'experts Zenith Vigía, els mitjans impresos són els únics que rebran menys publicitat
MadridLa inversió publicitària creixerà un 3,4% aquest any, la qual cosa suposarà el manteniment de la línia ascendent que va començar el 2014 després de sis anys a la baixa. Ho assenyala el panel d'experts de Zenith Vigía, que preveu un increment especialment elevat pel que fa a la inversió en dispositius mòbils (11,7%) i televisió de pagament (8%). La tendència també serà a l'alça en el cas d'internet (amb un increment del 6,1%), la televisió generalista (5,7%) i, en menor mesura, al cinema (2%) i la ràdio (1,1%).
En canvi, segons aquestes mateixes previsions, els mitjans impresos són els únics que perdran publicitat durant el 2015. En concret, es preveu que la inversió es redueixi en un 2,8% en el cas dels diaris, en un 3% a les revistes i en un 4,8% per als suplements.