Publicitat
Publicitat

MARATÓ

La Marató a la xarxa

La #maratotv3, etiqueta més usada a Twitter

L'etiqueta #maratotv3 és, avui, la més usada a Twitter a nivell català i també de l'estat espanyol i pot anar pujant al llarg de la nit. Els usuaris en promouen l'ús per aconseguir donar-li visibilitat a nivell mundial. 

La Marató de TV3 també està triomfant a la xarxa. L'evidència del fet és que l'etiqueta ( hastag) #maratotv3 ja és la primera més utilitzada a nivell de l'estat espanyol per part dels usuaris. Aquesta dada, fiable, és la que ofereix Twitter, que permet veure els trending topic (conceptes més usats) en temps real. Això significa que milers de tuits han estat comentant l'esdeveniment del dia a Catalunya utilitzant aquest hastag. A banda, molts altres usuaris han tuitejat sobre La Marató sense cap etiqueta, o bé usant-ne d'alternatives com #lamarato #diumoltdetu o #catalunyasolidaria. 

Des del migdia, la comunitat tuitaire s'ha animat per fer créixer l'ús d'aquesta etiqueta. Els trending topic donen molta visibilitat al terme, ja que apareix a l'espai Twitter de cada usuari i, aquells que no ho coneixen, poden despertar-ne l'interès. Durant la tarda, #maratotv3 ha estat en segona posició a nivell de l'estat espanyol per darrere #leysinde, que aglutina les queixes per la possible aprovació de la llei que regularia les descàrregues per internet. A hores d'ara ja ha superat aquesta marca. Al llarg de la nit és possible que l'etiqueta pugi posicions a nivell mundial, però dificilment entrarà entre els termes més usats globalment. 

A banda dels tuits dels internautes, que durant el dia s'han arribat a mostrar per televisió, La Marató disposa del seu compte a Facebook i Twitter on fa un seguiment de tot el que està passant al plató de TV3. 

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT