Publicitat
Publicitat

Audiències

2,4 milions de persones es van connectar en algun moment a 'La Marató per la pobresa'

El programa va tenir una audiència mitjana de 307.000 espectadors i un 'share' del 14,6%

'La Marató per la pobresa' va registrar una audiència mitjana de 307.000 espectadors, la qual cosa li va valer un 'share' del 14,6%, la mitjana de deu hores d'emissió. En audiència acumulada, va ser líder, ja que des de les tres de la tarda fins a la una de la matinada, 2.466.000 persones van connectar-se en algun moment o altre a l'emissió de la gala solidària. El partit amistós de futbol sala que enfrontava el Barça de Pep Guardiola amb el Barça de Tito Vilanova va ser vist per 419.000 persones de mitjana (quota del 22,7%). El programa més vist va ser el 'Telenotícies vespre' (626.000 espectadors, 24,8% de 'share').

Bons resultats va tenir també la transmissió de la Fórmula 1 per part d'Antena 3: 469.000 espectadors de mitjana i una quota del 26.2%. La cadena va tenir també dades notables d'audiència amb la seva aposta de cinema de la tarda.

El rànquing de cadenes va quedar de la manera següent:

  1. TV3 (13,3%)
  2. Antena 3 (12,7%)
  3. La 1 (9,3%)
  4. Telecinco (8,1%)
  5. Cuatro (4,3%)
  6. La Sexta (4,3%)
  7. Neox (2,5%)
  8. La Sexta 3 (2,5%)
  9. FdF (2,4%)
  10. La 2 (2,3)

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT