Publicitat
Publicitat

Premsa

'20 minutos' presentarà un ERO

Ja se n'ha informat la plantilla, però es desconeix quants treballadors afectarà

El grup 20 minutos, editor del diari gratuït '20 minutos' va anunciar aquest dimecres al comitè d'empresa del rotatiu la seva intenció de presentar un Expedient de Regulació d'Ocupació (ERO). Tal com recull la mateixa web del diari, la direcció va esgrimir "la conjuntura econòmica actual, la forta caiguda de la publicitat i els resultats negatius" com a argument per justificar l'ERO, que haurà de ser aprovat en els propers dies pel consell d'administració del grup.

De moment es desconeix quin serà l'abast de la mesura i quants treballadors en poden resultar afectats, però el diari assenyala que "el descens de la inversió publicitària" ha provocat que el grup 20 minutos tanqués el primer trimestre d'aquest any "amb unes pèrdues operatives de 2,6 milions d'euros".La direcció del grup assegura que davant d'aquests resultats "s'ha vist obligada a prendre la decisió de presentar aquesta mesura amb l'objectiu de reduir costos i retallar les voluminoses pèrdues de l'empresa editora".

Etiquetes

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT