Publicitat
Publicitat

CRÍTICA XARXES

La mort de les aplicacions (és un dir)

De tres a cinc anys. Aquesta és l'esperança de vida que dóna Seth Sternberg, director general de Meebo, a les aplicacions de mòbil. Tots tranquils: no és que deixem de jugar als Angry Birds, de xatejar amb l'eBuddy i de reconèixer cançons amb el Shazam. Senzillament aquests serveis seran al núvol i no caldrà descarregar el programari als terminals.

Si la predicció s'acompleix, serà un alleujament per als desenvolupadors d'aplicacions, que no hauran de programar versions per a iPhone, Blackberry, Android... I els usuaris ens estalviarem la llauna d'haver d'actualitzar-les de vint en vint.

Tot això sona molt bé per demà passat, però mentrestant el debat d'avui corre per camins més prosaics. Apple vol demandar Amazon perquè usa el terme App-Store per a la seva botiga d'aplicacions, que la companyia d'Steve Jobs qualifica d'"inferior" i, per tant, lesiva per a la seva botiga. Amazon diu, en canvi, que App-Store és un terme genèric i que el poden fer servir sense cap problema.

Debat de nivell i, mentrestant, el futur continua sense venir.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT