Publicitat
Publicitat

LLANÇAMENT DE L'ARA MÉS

El diari ARA recollirà idees dels lectors i explicarà el seu dia a dia

Una nova eina per guanyar proximitat

L'ARA vol ser encara més pròxim als seus lectors i per això posa en marxa un nou espai, el punt de trobada ARA MÉS, amb què vol recollir-ne les opinions i idees per millorar, i a més explicar els detalls del dia a dia de la redacció.

El diari ARA ha posat en marxa aquesta setmana un nou espai per relacionar-se amb els seus lectors anomenat ARA Més, amb què vol recollir idees i suggeriments per millorar el diari de paper i també l'edició digital. Entrant a la web www.arames.cat , qualsevol persona pot utilitzar la bústia de suggeriments per enviar comentaris per opinar sobre qualsevol aspecte del diari i explicar com li agradaria que millorés. Els responsables de l'ARA, que en les pròximes setmanes aniran introduint retocs en l'edició impresa i en l'edició digital, tindran en compte tots els suggeriments que arribin a través d'aquest nou canal de participació, així com els rebuts a l'adreça retocs@ara.cat.

La web www.arames.cat també servirà per explicar tots els detalls del dia a dia del diari, a través del nou blog de la redacció. Un blog que es va estrenar amb un apunt de l'enviada especial del diari al Caire, Carme Colomina, en què la periodista explicava el dia que li esperava a la capital d'Egipte. Des de l'esmorzar fins al moment d'escriure la crònica, passant per les trucades que faria i els diferents llocs que visitaria per conèixer de primera mà quina era la situació del país.

La iniciativa respon a la voluntat de ser encara més oberts i transparents, després dels bons resultats aconseguits en el llançament. Segons van fer públic els editors, l'ARA va vendre una mitjana de 22.717 exemplars cada dia durant el mes de desembre. L'entitat que fa el control de les vendes, l'OJD, no farà públiques les dades del diari fins tres mesos després del llançament, com és habitual amb totes les noves capçaleres. Amb les dades de què disposen els editors, l'ARA seria el quart diari més venut a Catalunya, per darrere de La Vanguardia , El Periódico i El País . L'OJD sí que va incloure l'edició digital de l'ARA en les dades del mes de desembre dels mitjans digitals, i el va situar com el líder en català amb 527.269 usuaris únics i 1.647.805 visites. A més, l'ARA és el mitjà català amb més amics al Facebook (més de 39.000) i també el que té més seguidors a Twitter (més de 15.000).

Més presentacions pel territori
A més a més, en les pròximes setmanes es tornarà a posar en marxa l'organització d'actes de presentació de l'ARA arreu de Catalunya. Una iniciativa que va començar abans del llançament del diari i que va despertar un gran interès per part de moltes entitats que s'hi van implicar com a organitzadores, i també del públic. El mes de novembre es van fer una trentena de presentacions, però hi va haver moltes més peticions per presentar el projecte a altres llocs. Totes aquestes peticions, s'intentaran satisfer en aquesta segona fase.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT