Publicitat
Publicitat

AUDIÈNCIES TV

La pluja del Canadà fa la guitza a TV3

Tot i que el Gran Premi del Canadà de Fórmula 1 va ser un dels més sorprenents de l'any, TV3 no se'n va beneficiar tant com s'hauria pogut esperar. La cadena pública va arribar a superar el 30% de quota just en el moment en què la cursa va quedar suspesa per la pluja, però a partir d'aquí el nombre d'espectadors de TV3 va caure en picat. Malgrat tot, va mantenir el lideratge fins al moment en què la transmissió va saltar a Esport3 per deixar pas al Telenotícies . A partir de llavors, La Sexta, que també emetia la cursa, va agafar el relleu com a cadena més vista, tot i que a partir de les 22.00 va ser La 1, amb la pel·lícula Viaje al centro de la tierra , qui va encapçalar el rànquing. Això, unit al bon paper del Mundial de motociclisme, van fer La 1 líder del dia.

Diumenge 12 de juny

Espectadors 'Share'

01 Cinema: Viaje al centro de la tierra

LA 1 22.18 504.000 19,4%

02 APM? Extra

TV3 15.40 448.000 23,5%

03 MotoGP: Cursa de Gran Bretanya

LA 1 14.02 416.000 25,1%

04 Telenotícies migdia

TV3 14.29 411.000 21,4%

05 Fórmula 1: Gran Premi del Canadà

TV3 19.00 394.000 20,2%

06 Telenotícies vespre

TV3 21.39 383.000 14,5%

07 Cinema: La fuga de Alcatraz

LA1 23.40 355.000 21,8%

08 Post MotoGP: Gran Bretanya

LA 1 14.50 353.000 17,7%

09 La que se avecina

TELECINCO 22.07 350.000 13,4%

10 Cinema: La hija de los Russell

TELECINCO 22.08 299.000 17,0%

Diumenge 12 de juny

01 Mirar fotos i vídeos d'altres 88%

02 Enviar i rebre missatges 81%

03 Buscar amics o coneguts 79%

04 Veure perfils dels altres 78%

05 Escriure missatges públics 73%

06 Veure novetats 67%

07 Publicar fotos i vídeos 64%

08 Actualitzar l'estat 63%

09 Intercanviar opinions 59%

10 Jugar a jocs integrats 44%

font: monitor de les xarxes socials i l'e-mail. ecircle

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT