Publicitat
Publicitat

PREMSA

"Un enviat de Zapatero es va reunir amb la cúpula insurgent a Líbia", mostra 'El País'

El diari obre la portada d'avui explicant que un alt càrrec d'Exteriors va mantenir una trobada amb els líders rebels dissabte passat a Bengasi

"Un enviat de Zapatero es va reunir amb la cúpula insurgent a Líbia" és el titular d'obertura avui de El País. El diari explica que Pablo Yuste, un alt càrrec d'Exteriors, va estar conversant amb els líders dels rebels i que el Consell Nacional de Transició li va demanar el reconeixement espanyol; el diari afegeix que el president Zapatero es va negar ahir a atendre una trucada telefònica de Gaddafi. 

"El PSOE es precipita al debat successori" és el tema d'obertura de La Vanguardia, que explica que la pressió sobre Zapatero perquè decideixi el seu futut comença a ser latent dins la cúpula socialista. Aquest diari també tracta en portada el discurs que va fer Mohamed VI, rei del Marroc, anunciant canvis constitucionals importants. Sobre aquest tema, El Mundo titula "Mohamed VI reformarà la Constitució per donar més poder al Parlament". Aquest diari, però, obre l'edició d'avui amb l'anunci que "Batasuna busca negociar amb el govern espanyol implicant a Solana", explicant que en les reunions va plantejar la mediació de la Henry Dunant argumentant que l'ex ministre és el seu president d'honor.

Un altre tema del dia és la notícia que el govern espanyol pagarà a la Generalita la rebaixa del bitllet de tren. Sobre aquesta qüestió l' Avui titula "Bitllets de Dragon Khan", al·ludint a les pujades i baixades del preu del bitllet de Renfe. Sobre aquest mateix tema, El Periódico obre amb la "Rebaixa de 40 cèntims en la T-10 durant 3 mesos" i afegeix que la reducció afectarà als títols senzills de rodalies i a les targetes integrades de bus i metro. 

Per la seva banda, "Si truqueu no hi haurà ningú" és el titular de l' ARA, que alerta del col·lapse dels jutjats degut a la retallada de personal.

Özil: "La vermella a Van Persie va ser injusta"

Aquest és el titular de l' As, que continua polemitzant sobre l'expulsió del jugador de l'Arsenal, que va deixar l'equip amb 10 jugadors a l'últim tram del partit classificatori per quarts de finals contra el Barça. Per la seva banda, l' Sport titula "Endollats a Messi", explicant que 10 milions d'espectadors van seguir el partit Barça - Arsenal, l'esdeveniment esportiu més vist per televisó a l'estat espanyol en el que portem d'any, i El Mundo Deportivo obre amb un "Jefazo", fent referència al jugador del Barça Mascherano, que ahir va fer unes declarions evadint qualsevol polèmica sobre l'arbitratge del Barça - Arsenal i va tornar a incidir en el bon joc de l'equip com a motiu del seu triomf.


Etiquetes

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT