Publicitat
Publicitat

Televisió

Sobre el cas Ruby

Un programa de la televisió pública italiana impedeix la intervenció telefònica de Berlusconi

El primer ministre va trucar per aportar la seva opinió a la tertúlia, però el presentador no va donar-li pas

El tercer canal de la televisió pública italiana, Rai3, va refusar la intervenció en directe del primer ministre, Silvio Berlusconi, quan va trucar per prendre part en el programa Ballarò, que tractava el cas Ruby, segons va informar el presentador de l'espai, Giovanni Floris. En declaracions que recull avui el diari italià Corriere della Sera, Floris assegura que Berlusconi havia trucat per participar dimarts a la tertúlia del programa, que, entre d'altres temes, parlava de l'últim escàndol sexual en què s'ha vist implicat el mandatari.

El presentador va explicar que "tenint en compte com va acabar l'última vegada" que Berlusconi havia intervingut al programa es va considerar millor no passar la trucada en directe al plató, i se'l va convidar a assistir al programa la setmana vinent. Floris feia referència a la intervenció telefònica del primer ministre el passat novembre, quan va acusar els periodistes presents a l'estudi, que debatien sobre el problema de les escombraries a Nàpols, de "prepotents" i "mistificadors".

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT