Publicitat
Publicitat

COMISSIÓ DE CONTROL A LA CCMA

La caiguda de la publicitat agreuja els comptes de TV3 i Catalunya Ràdio

TV3 i Catalunya Ràdio van facturar durant el primer trimestre de l'any un 12,5% menys del que estava previst als pressupostos, la qual cosa implica que, si es manté la mateixa proporció, quan s'acabi l'any hi hauran entrat 10 milions d'euros menys dels esperats. Així ho va revelar ahir Brauli Duart, president de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), durant la sessió de control al Parlament. Duart va assegurar que ja s'estava treballant en "mesures correctores" que afectin "gens o el mínim" els programes informatius o de servei públic.

La sessió de control també es va centrar en la polèmica cancel·lació d'un documental sobre el 15-M. Duart ha argüit que en cap moment s'havia fixat data d'emissió del documental, contràriament a algunes informacions que apuntaven que s'havia d'emetre el 16 de maig. El president de l'ens ha assegurat que quan estigui a punt "i s'ajusti" a l'encàrrec que es va fer des de la CCMA, "el treball s'emetrà".

Duart també va defensar l'actuació de TV3 durant la gala Català de l'Any, que havia motivat queixes per l'eliminació del fragment corresponent al premi Acció Solidària a la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca. "L'emissió va respondre als mateixos criteris amb què es va fer el 2011", va explicar. "Es va circumscriure a la part final de la gala".

Pel que fa al polèmic 30 minuts sobre la fallida de la cooperativa de l'Aldea, el director de TV3, Eugeni Sallent, va explicar que si es va subtitular algun dels participants va ser per un problema tècnic amb el so, no pas perquè es considerés que l'accent de l'Ebre ho necessités.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT