Televisió
Mèdia 27/11/2010

Els anuncis no podran interrompre les retransmissions esportives

Els programes informatius no podran incloure patrocinis, i es regularà l'autopromoció de les cadenes

Auri Garcia
1 min
Una pausa publicitària durant una retransmissió de Fórmula 1

BarcelonaLes pauses publicitàries no podran interrompre les retransmissions d'esdeveniments esportius, excepte quan estiguin aturats. És un dels punts més importants de la regulació sobre patrocini televisiu que està preparant el Ministeri d'Indústria, i que va avançar ahir el secretari d'Estat de Telecomunicacions, Bernardo Lorenzo.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

D'altra banda, els programes informatius no podran incloure patrocinis, i en qualsevol cas, els patrocinis computaran dins el límit de 12 minuts de publicitat per hora d'emissió. A més, també es regularà l'autopromoció de les cadenes, amb regles que determinaran què és informació i què és promoció.

Una altra iniciativa anunciada pel secretari d'Estat de Telecomunicacions consisteix en garantir que els espectadors sàpiguen si un programa s'està emetent en alta definició o no. En les últimes setmanes s'han posat en marxa diferents canals que s'anuncien com a canals HD, però que no sempre emeten en alta definició real.

stats