Publicitat
Publicitat

XARXES SOCIALS

1 milió de dòlars per al Japó

'Save the Children' i 'Zynga' s'han unit en una iniciativa solidaria per recaptar fons pel Japó

Just després de saber-se la notícia del terratrèmol i el tsunami que van sacsejar el Japó divendres passat, Zynga , l'empresa creadora de videojocs socials en línia, va posar en marxa una aplicació per recaptar diners pel país nipó a través dels seus jocs a Facebook, en una iniciativa conjunta amb l'organització Save the Children .

La campanya consisteix en la venta de béns virtuals a través de diferents jocs que l'empresa té a la xarxa social, com ara F armville, Cityville, Café World, FrontierVille o YoVille , entre d'altres. Zygna ofereix la possibilitats als seus 250 milions de jugadors de comprar objectes virtuals, que poden ser, per exemple, un rave a Farmville o una vaca a FrontierVille, i donar el 100% de l'importa al Fons d'emergència per a nens afectats pel terratrèmol i el tsunami al Japó, creat per l'organització Save the Children

La resposta dels usuaris ha sigut força satisfactòria, ja que amb només tres dies s'han recaptat 1 milió de dòlars. Ho ha anunciat la pròpia Zynga a través del seu  twitter: “Els nostres jugadors han recaptat 1 milió de dòlars per al Japó. Ajuda'ls a aconseguir-ne 2”.

Els diners recollits seran donats a les famílies afectades pel desastre al Japó.

No és la primera vegada que l'empresa desenvolupadora de jocs virtuals llença una iniciativa d'aquest tipus. De fet, la idea de la campanya actual s'ha basat en l'èxit que va tenir una acció similar que va dur a terme l'empresa fa un any, després de les inundacions que van arrasar Haití.



Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT