Publicitat
Publicitat

Comunicació

La premsa d'avui

La retallada a l'ensenyament i les protestes a l'Iran, a les portades

Les principals capçaleres espanyoles es decanten pel cas Faisán i la fugida de tunisians a l'illa italiana de Lampedusa

La Vanguardia destaca en portada que "Govern i oposició allarguen al vida de les nuclears“ i col·loca una fotografia de la repressió de les protestes a l'Iran; el diari també es refereix a la retallada dels ordinadors a la secundària i apunta que "les vies d'accés a Barcelona es deslliuren finalment dels 80 km/h". La primera plana d' El Periódico obre amb "La retallada deixarà 40.000 escolars sense portàtils“, i dedica la fotografia principal a la sanció als responsables de l'obra de teatre Hair per la llei antitabac. L'ARA parla també de "tisorada a les escoles" sota l'epígraf "Més alumnes, menys diners" i recull una inforgrafia sobre com afecta en la pràctica la fi dels 80 km/h en el recorregut entre la Gran Via i el peatge del Garraf. El Punt i l' Avui arrenquen també amb la congelació de la implantació del portàtil als instituts i posen en portada el congrés de telefonia mòbil de Barcelona.

Pel que fa a la premsa espanyola, El País destaca en portada que "Caja Madrid esdevé la primera entitat que anul·la bonus", fent-se ressò de la decisió del consell d'administració d'eliminar el repartiment de 25 milions d'euros entre els exdirectius. La fotografia és pels emigrants tunisians a l'illa italiana de Lampedusa i també fa referència a la revifalla de la protesta contra el règim iranià després de al caiguda de Mubàrak.

L' Abc dedica també la imatge de portada a la situació de Lampedusa i aposta per titular a cinc columnes que "Els talls en la gravació del 'Faisán' van ser deliberats“, en referència al cas de la "xivatada" a ETA. Al mateix cas fa referència El Mundo, que titula: "L'inspector Ballesteros va sortir del bar Faisán després de la 'xivatada'“. La Razón obre portada amb el mateix tema, destacant que "Cinc anys després, la policia aporta un vídeo amb més dades de la 'xivatada'“; la fotografia és lel cas de corrupció del PSOE a Mercasevilla. Público opta per obrir a tota pàgina amb un "Camps intenta doblegar a Rajoy“.

Pel que fa als esports, totes les portades recullen que la Federació Espanyola de Ciclisme exculpa Alberto Contador de les acusasions de dopatge.

Etiquetes

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT