Publicitat
Publicitat

EGM

La cadena de Prisa perd 441.000 oients

Els esports de la Ser perden 213.000 oients després del fitxatge de González i Castaño per la Cope

Tot i així, El larguero i Carrusel deportivo mantenen el lideratge

Paco González i Pepe Domingo Castaño van anar-se'n de la Ser a la Cope aquest estiu, i s'han endut amb ells bona part de l'audiència de la cadena de Prisa. Les transmissions dels partits de futbol de l'emissora de la Conferència Episcopal, a càrrec d'aquests dos periodistes, ha doblat la seva audiència respecte a la temporada anterior, i se situen amb 890.000 oients, segons dades de l'EGM.

Però els rèdits d'aquests polèmics fitxatges no s'acaben aquí. L'audiència del programa esportiu de la Cope també s'ha vist beneficiada per l'arribada de González i Castaño a la cadena, i puja un 40% fins als 439.000 oients.

La Ser, en canvi, està caient en picat, no només en els espais esportius sinó en el conjunt de la graella. Així, el magazín matinal Hoy por hoy, que presenta Carles Francino, perd 231.000 oients, i l'espai de tarda La Ventana, amb Gemma Nierga, en té 148.000 menys que la temporada passada. En total, l'emissora de Prisa ha perdut prop de mig milió d'oients, però es manté en la primera posició del rànquing de la ràdio espanyola, amb 4.247.000 oients. Onda Cero ocupa la segona posició, amb 2.323.000, i la Cope és tercera, amb 1.520.000 i un augment global de 28.000 oients. Malgrat els fitxatges i els transvasaments d'audiència, els programes esportius de l'emissora del grup Prisa lideren encara, amb diferència, les seves franges.

Etiquetes

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT