Publicitat
Publicitat

El cap de setmana dels Súpers concentra 420.000 participants, un rècord històric

La quinzena edició de la festa ha batut rècords d'assistència per celebrar els 20 anys d'aquest club infantil català al ritme del crit: "Uh! Oh! No tinc por"

L'Anella Olímpica del Parc de Montjuïc a través de milers de veus ha entonat aquesta setmana l'himne dels Súpers: "Uh! Oh! No tinc por". La festa dels Súpers ha tancat aquest diumenge al vespre la seva quinzena edició amb un èxit rotund:420.000 persones l'han visitat entre diumenge i dissabte (190.000 i 230.000, respectivament).

La festa ha omplert l'Anella Olímpica de Montjuïc d'emocions i somriures durant dos dies. Aquesta festa, que coincideix amb el vintè aniversari del club en antena, s'ha convertit en la més visitada de la història. Aquest títol el tenia l'edició de l'any passat, amb 380.000 assistents, però les dades demostren que  cada any van a més.

"Després de 20 anys el Club Super3 ha tornat a demostrar aquest cap de setmana que és un autèntic fenomen social i això és possible gràcies als súpers i a la paciència dels seus pares", assegura el director del canal Super3, Dani López.

Els organitzadors consideren que la festa és una prova de la fidelitat dels seguidors del Super3. Tot i això, aprofiten l'esdeveniment per fer nous socis, entre els dos dies s'han comptabilitzat 36.000 altes al Super3.

La família dels súpers, a l'escenari

A les 12.00 han sortit a l'escenari la família sencera del Super3. Tot i això, els súpers han tornat a omplir les grades de l'estadi en tot moment, esperant-los i amb la intenció de plantar cara a la invasió fantasma del Senyor Pla. Encoratjats per la família Super3, milers de nens i nenes han cridat amb tota la seva energia "Uh! Oh!, no tinc por" i han aconseguit que aquest diumenge guanyessin els bons.

Entre les aparicions més esperades hi ha hagut la de personatges de la sèrie Polseres Vermelles o la de Dani Jiménez, el científic de La partida. També hi ha hagut personatges de dibuixos animats com Les tres bessones i Doraemon.

Pel que fa a les activitats, han estat més de 200 les propostes de les que han pogut gaudir els súpers durant tot el cap de setmana de forma gratuïta. Ha estat una oferta diversa i pensada per a les diferents edats.


Etiquetes

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT