Publicitat
Publicitat

Un 1,6% de 'share' a Catalunya en només un any

L'1 d'abril Divinity complirà un any de vida, amb uns registres acceptables d'audiència dins de les TDT temàtiques aparegudes en l'última fornada. El canal va debutar amb un 0,4% al març, mentre feia les emissions en proves, i de seguida va superar la barrera de l'1% de share . Fins ara aquest mes de març ha acumulat un 1,3% de quota a tot l'Estat i un 1,6% a Catalunya.

El canal és fruit de la fusió entre Cuatro i Telecinco. Ocupa la freqüència que, durant onze anys, va tenir CNN+, l'oferta de Prisa dedicada les vint-i-quatre hores del dia a les notícies. Entremig, abans de transformar-se en Divinity, el seu lloc al dial va servir per al canal GH 24 Horas. Telecinco ja havia anunciat la seva intenció de tenir un canal adreçat al públic femení abans de poder consumar la fusió. En aquell moment, a mitjans del 2010, el nom provisional amb què es treballava era La Nueve, per intentar ocupar aquell lloc al dial. Aleshores Mediaset, propietària de Telecinco, també va anunciar que s'adreçaria així mateix al públic infantil a partir del canal Boing.

Tot i la segmentació per públics, Divinity, FDF i La Siete participen del que s'anomena pauta única publicitària: tots els canals tallen la seva programació a la mateixa hora que ho fa Telecinco -el canal principal del grup- i ofereixen els mateixos anuncis simultàniament.

Més continguts de