Televisió
Mèdia 12/01/2011

Telecinco reduirà els blocs de publicitat a un màxim de sis minuts

Tots els canals del grup aplicaran la mesura de forma progressiva en horari de màxima audiència

Albert Castellví
1 min

BarcelonaEls canals del grup Telecinco (Telecinco, Cuatro, La Siete, Factoría de Ficción, Boing i Gran Hermano 24 Horas) reduiran els seus blocs publicitaris a un màxim de sis minuts durant els horaris de màxima audiència. Tot i així, aquest fet no implicarà una reducció del volum de publicitat per hora, sinó que es distribuirà en blocs més curts que, per tant, interrompran la programació en més ocasions.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Segons la cadena, aquesta iniciativa, que s'anirà aplicant progressivament, té l'objectiu d'adaptar millor els blocs publicitaris a les programacions de cada cadena i als seus perfils d'audiència, de manera que els espots tinguin una eficàcia més elevada. El director de Màrqueting i Operacions de la cadena, Francisco Alum, ha destacat que la intenció del grup és que cadascuna de les sis cadenes que el formen des de la fusió amb Cuatro tingui una programació publicitària pròpia i diferenciada de les altres.

Els representants de Telecinco consideren que la mesura no només beneficiarà els espectadors, sinó també els anunciants, ja que que el públic mantindrà més l'atenció a la pantalla si el bloc és més curt, i per tant els espots tindran més impacte. L'única excepció a aquesta reducció dels blocs de publicitat es produirà durant els partits de futbol, en què tots els anuncis es concentraran, lògicament, al descans.

stats