Publicitat
Publicitat

Audiències

La desfilada militar dóna el lideratge del dia a La 1

TV3 s'imposa al 'prime time' gràcies al comiat d'El Bulli, que va reunir més de mig milió d'espectadors

La 1 va ser la cadena més vista d'aquest dimecres, tot i que la seva presència al rànquing dels deu programes més vistos es redueix a la segona edició del Telediario i a la pel·lícula Mi monstruo y yo, que va omplir la sobretaula. De fet, qui més va contribuir a les bones xifres globals de la cadena va ser l'especial informatiu que va cobrir els actes de celebració del Dia de la Hispanitat, que tot i quedar-se amb només 268.000 espectadors va arribar al 27,9% de quota de pantalla entre les 10.00 i les 12.00.

Al prime time, en canvi, el domini va ser per a TV3, que va situar el Telenotícies vespre com l'espai més vist del dia, amb 611.000 espectadors i un share del 21,7%, i el documental El Bulli, l'últim vals en segona posició. El treball sobre l'últim dia del restaurant de Ferran Adrià, emès dins l'espai Sense ficció, va enganxar 546.000 catalans i va aconseguir un 17,4% de quota.

La segona opció de la franja de màxima audiència va ser Antena 3, gràcies a les 399.000 persones que van seguir Tu cara me suena, mentre que l'estrena de The killing a La Sexta va reunir 329.000 persones, i va situar la cadena en tercera posició del prime time.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT