La ràdio a través d'internet ja suma 15 milions d'oients a l'Estat
Segons la consultoria Audioemotion, l'audiència creix un 30% cada any
MadridLa ràdio 'online' té 15 milions d'usuaris únics al mes a l'Estat, segons les dades de la consultoria Audioemotion, i la seva audiència està creixent al voltant d'un 30% cada any. Aquest alt nombre d'oients ha accelerat la creació de formats publicitaris en aquest mercat encara en desenvolupament, cosa que permetrà aviat l'entrada d'anunciants.
Audioemotion és la primera xarxa orientada íntegrament a la comercialització publicitària de ràdio 'online'. El perfil d'usuari d'aquest mitjà és el d'un empresari o estudiant, majoritàriament urbà, i de nivell socioeconòmic mitjà-alt i alt. És una persona inquieta, que busca la diversitat cultural i apassionada per la tecnologia i la música.
Un altre estudi recent de l'AIMC (Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació) va xifrar que el consum de ràdio a Espanya a través d'internet és de més d'onze milions d'oients. També va concretar que aquesta pràctica no competeix amb la tradicional sinó que incrementa el temps que la gent escolta la ràdio.