Publicitat
Publicitat

Audiències

Dades del Baròmetre

TV3 es manté imbatible

La cadena pública perd una dècima de 'share', però amplia la distància sobre Telecinco

La segona onada del 2011 del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura torna a donar el lideratge televisiu a TV3. La cadena pública es consolida com la més vista del país, amb un 17,2% de share, una dècima menys del que obtenia fa dos mesos. Tot i així, la diferència amb la resta de cadenes generalistes s'eixampla, ja que la majoria d'aquests canals perden audiència en benefici de les temàtiques, moltes de les quals mostren una tendència a l'alça en aquesta nova onada.

Telecinco es manté com la segona cadena més vista, amb el 13,1% de quota de pantalla –0,4 punts menys que en l'anterior onada–, mentre que La 1 i Antena 3 es disputen el tercer lloc, amb un 11,7% i un 11,3%, respectivament. Per darrere vénen La Sexta (6,6%), Cuatro (6,1%) i 8TV (3%).

Entre els canals temàtics, Clan és el més vist, amb un 2,1% de quota, i amb força diferència respecte a les altres cadenes infantils: Disney Channel (1,4%) i el Super3 (0,7%). Pel que fa a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el 33 puja fins al 2% de quota (per davant, per exemple, de La 2, amb l'1,7%) i el 3/24 també creix lleugerament fins a l'1,9% i es consolida com el canal de notícies més seguit.

Més continguts de