Publicitat
Publicitat

Televisió

S'acomiadaran 60 treballadors

Veo7 tanca la redacció d'informatius i d'esports

Alguns mitjans apunten fins i tot a la desaparició de la cadena, un extrem que Unidad Editorial nega

Veo7, la cadena de televisió del grup Unidad Editorial, que edita El Mundo, prescindirà de la seva redacció d'informatius i d'esports un cop acabi aquesta temporada. Així ho avancen diversos mitjans digitals especialitzats, que apunten, també, a un possible tancament del canal. Unidad Editorial desmenteix "rotundament" aquest últim punt en un breu comunicat que recull El Mundo a la seva web, però no fa cap comentari explícit sobre el desmantellament de l'equip d'¡nformatius i d'esports. Simplement, s'indica que qualsevol ajust de programació que es pugui dur a terme tindrà lloc "de cara a l'estiu i a la propera temporada, que s'inicia al setembre", i que es mantindran "els programes amb més audiència".

Els motius d'aquesta retallada de plantilla, que afectaria, com a mínim, 60 treballadors, caldria buscar-los en les importants pèrdues econòmiques que arrossega la cadena –més de 5 milions d'euros l'any 2009– i les pressions del grup italià RSC, propietari del 96% d'Unidad Editorial.

La decisió arriba quan fa tot just un mes de l'arribada d' Eduardo Inda, exdirector del diari Marca, al capdavant de la cadena en substitució d'Ernesto Sáenz de Buruaga, i poques setmanes després que algunes fonts parlessin d'una possible conversió de Veo7 en un canal, justament, de 24 hores de notícies.

Veo7 va començar a emetre el novembre del 2005, i va tancar el mes d'abril passat amb una quota de pantalla mitjana del 0,7%, 7 dècimes menys que la seva principal competidora, Intereconomía TV, que busca un perfil de públic similar.

Etiquetes

Més continguts de