Publicitat
Publicitat

"Sense vergonya", a la portada de Sport

Els diaris esportius critiquen la minsa sanció que se li ha imposat a Mourinho. Els diaris catalans assenyalen la retallada de la paga extra de Mas als membres del Govern mentre que la duquessa d'Alba apareix ballant en la majoria de portades amb motiu del seu tercer casament

Els diaris esportius se centren en la sanció que el Comitè de Competició de la RFEF ha imposat a Mourinho i a Tito Vilanova. Sport titula "Sense vergonya" i l' As creu que és una "Sanció política". El 9 presenta en la seva portada el jutge que ha determinat les sancions i titula "Sanció a dit". El Mundo Deportivo continua amb aquesta línia i obre l'edició d'avui amb un "Vergonyós!" amb majúscules. Marca, en canvi, avança en coberta un reportatge sobre les "Manies del Madrid".

La Vanguardia se centra en la reacció del Govern en relació amb les protestes de la Sanitat i diu: "Gest cap als metges: el Govern, sense paga extra". Així mateix ho fa El Periódico, que titula "Mas es retalla" i concreta que 350 membres del Govern es quedaran sense la paga extra de Nadal, cosa que suposarà un estalvi de 1.800.000 euros. Aquests dos rotatius catalans també situen a la portada la fotografia de Cayetana de Alba després del seu casament ballant flamenc. La Vanguardia escriu " Que le quiten lo bailao" mentre que El Periódico explica que va ser "un casament amb ball". El Punt-Avui no retrata el casament i se centra en el fet que el Govern es queda "sense paga de Nadal" i en com "El canvi climàtic amenaça la vinya catalana". 

El País, per la seva banda, obre l'edició d'aquest dijous explicant que "Rota acull la principal base naval de l'escut antimíssils de l'OTAN". Tampoc oblida que la duquessa d'Alba es va casar aquest dimecres "a ritme de sevillanes" i que "La pol·lució es dispara a Espanya entre el desinterès oficial".

Els altres diaris de Madrid expliquen en portada els detalls de l'enllaç de Cayetana de Alba. La Razón, amb una foto seva de mitja plana, titula "Cayetana, gran d'Espanya". Abc, amb una foto encara més gran i també ballant, parla de l'"Alegre sí de la duquessa". Aquesta tònica la segueix també El Mundo, que amb una fotografia central ensenya "El ball de la noucasada". Tot i això, el rotatiu de Pedro J. encapçala amb un missatge del PP: "El PP exigeix que es paralitzin les privatitzacions de Blanco".

El diari Público es concentra en la notícia d'Espanya com a base naval de l'OTAN i amb un buc de guerra entre signes d'interrogació titula: "Zapatero cedeix Rota".

Etiquetes

Més continguts de