Publicitat
Publicitat

LA LLAMBREGADA

Encara podem salvar això de l'Eurovegas

Que no, que no ho tenim tot perdut (encara). Potser no ens posarem d'acord en l'alçada dels edificis, però el senyor Eurovegas ens besarà la boca quan li proposem incloure al seu projecte el nostre concepte de parc temàtic, que en un primer moment anomenaríem Euroborroka, vingui a fer d'antisistema. És una idea que reflecteix la marca Barcelona que retraten les portades i els informatius dels mitjans de mig món: alcohol i paella + Gaudí + antisistema violents. I l'uneix la idea original de la ruleta i la prostitució. Jo, és que ja ho estic veient.

Els visitants vindrien atrets per la fama dels nostres acreditadíssims violents. Els allotjaríem als hotels de l'Euroborroka (als visitants, no als violents) i allà els oferiríem la possibilitat d'actuar con un autèntic antisistema. Després d'unes classes teòriques sobre com posar-se bé la caputxa i el passamuntanyes, com tirar una pedra, com cremar un contenidor, com rebentar un bon vidre o com amenaçar de mort el propietari d'un negoci, passaríem a la part pràctica. Ei, però sempre amb el concepte parc temàtic . O sigui, els clients podrien destrossar-ho tot, incloses recreacions d'edificis de Gaudí (aquesta seria la part cultural), però en un recinte tancat amb uns actors (i actrius) fent de mossos (i de mosses). Superada aquesta experiència, ja estarien en condicions de poder anar a veure com treballen els violents reals. Crearíem unes rutes en autocar per visitar els lloc emblemàtics on actuen perquè poguessin fer fotos i vídeos. De retorn al recinte de l'Euroborroka, diversos filòsofs, antropòlegs i sociòlegs de l'esquerra caviar defensarien la violència durant un sopar-xerrada amb actuacions de mags, gossets ensinistrats i un estriptis final integral, sensual però elegant. Després una miqueta de ruleta i, au, caixa cobri i a esperar la següent tongada de turistes. Jo crec que això el tal Adelson ens ho compra segur.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT