Publicitat
Publicitat

CRÍTICA TV

Fallida siberiana

Els fenòmens meteorològics donen molt de joc televisiu. No només a TV3, on tenim una tomasmolinadependència ,sinó en totes les cadenes. Amb l'onada de fred els homes del temps es posen calents. Que sigui hivern és notícia. Ahir vèiem una periodista a Port de Comte connectant en directe des d'unes pistes d'esquí per dir que nevava i que hi feia molt fred. Sí, és el que tenen Port de Comte i les pistes d'esquí. També explicava el malestar dels hotelers. La qüestió és plorar i que es parli del gremi al Telenotícies , perquè si es diu que estan descontents potser la gent canvia d'opinió.

Ahir al matí Ariadna Oltra entrevistava conjuntament Tomàs Molina i Eloi Cordomí per valorar el fred i la fallida siberiana. Mestre i deixeble. Però la conversa va derivar en un "ésta es su vida " al Cordomí per demostrar la vocació dels homes del temps per la seva feina. En unes imatges d'arxiu vèiem el Molina impartint una lliçó magistral de meteorologia a estudiants amb el Cordomí adolescent prenent apunts. Curiós i entranyable, certament. Però no tinc clar que fos el dia. Era una netejada d'imatge? Un homenatge a la tasca meteorològica en plena ressaca de la patacada predictiva?

Al Telenotícies migdia d'ahir Dani Ramírez anunciava molt més fred per aquest cap de setmana i entre línies vam entendre algunes coses. Assegurava: "Aquesta vegada no fallarem". Molt bé, Dani. I mirava de justificar l'error. "L'onada de fred s'ha aturat al nord del Maresme, però a Barcelona, que és on viu més gent, per sort o per mala sort, doncs no ha nevat. Bé, per sort. Perquè si neva hi ha molts problemes..." Entenc que l'error dels homes del temps ha sigut, doncs, una qüestió de pocs quilòmetres. És a dir, si a Barcelona no passa res del que ells diuen hi ha el clamor general de la patacada perquè som més a notar-ho. D'aquí el "per sort o per mala sort". És a dir, la "mala sort" l'han tingut els homes del temps que, per pocs quilòmetres, no van fer diana. Vaja...

Més continguts de

PUBLICITAT

El + vist

El + comentat

PUBLICITAT
PUBLICITAT