07/01/2012

MIGUEL ÁNGEL FRAILE

1 min
MIGUEL ÁNGEL
 FRAILE

L'ÚNIC QUE FARÉ COM CADA DIA serà llevar-me a les 7 h i, primer de tot, passejar el gos. Després d'esmorzar, per a mi començarà la jornada comunicativament més intensa de l'any. A les 10.30 h tinc convocada una roda de premsa a la botiga Furest del passeig de Gràcia: allà donaré tota la informació necessària perquè els consumidors treguin tot el profit possible de la temporada de rebaixes.

Inscriu-te a la newsletter Pensem Les opinions que et fan pensar, t’agradin o no
Inscriu-t’hi

Després d'això faré un volt per Barcelona amb la família i aprofitaré l'ocasió per comprar. Durant tot el dia atendré els mitjans tant com pugui i, un cop més, el seu interès per recollir les meves declaracions de viva veu em farà copsar la gran dimensió econòmica i social que les rebaixes tenen al país. Són bones tant per al comerciant com per al consumidor, i si ja són atractives en un clima d'eufòria econòmica, imagineu-vos en un de recessió. Enguany hem tingut una campanya inicial de vendes bastant fluixa i preveiem que el consumidor, aprofitant el dissabte i el diumenge d'obertura comercial, converteixi aquestes rebaixes en excepcionals. Per comprovar-ho, després de dinar tornaré a sortir als carrers de Barcelona, i per copsar-ho a la resta del territori estaré en contacte permanent amb els representants de les entitats que formen part de la Confederació.

Per mi, la petita anècdota del dia d'avui està en el fet que aquesta expectació mediàtica tan gran es mantingui any rere any per un esdeveniment que en el fons és previsible. Aquest interès és revelador, i indica que les rebaixes són molt bones per a tothom.

stats