Publicitat
Publicitat

L' EDITORIAL

Qualitat del turisme, i del treball

En un moment de crisi en gairebé tots els sectors productius, és una gran notícia la bona temporada turística que estem tenint. El que sorprèn és que aquesta bonança d'ocupació, fins i tot de despesa per turista, no hagi suposat el lògic increment de llocs de treball. El cas és que aquest any s'hauran atès més o menys els mateixos turistes que el 2007, un dels millors fins ara, amb 140.000 treballadors menys, segons els sindicats. Per molt que s'hi hagi esforçat el personal, molts cops faltat de formació, és més que probable que el servei no hagi tingut el mateix nivell. Quan els empresaris facin comptes, costarà d'entendre que no expliquin grans beneficis per molt que hagin abaixat preus. Però per aconseguir un turisme de més qualitat cal que hi hagi també més qualitat en el servei i, en conseqüència, en les seves condicions de treball.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT