Publicitat
Publicitat

CRÍTICA TV

Ui sí, torna 'Gran Hermano'

El format de Gran Hermano és inesgotable. Telecinco ja ha començat a promocionar la tretzena edició del reality amb un petit clip amb el lema "capgira'l". La cadena de Fuencarral espera que aquesta edició, que s'estrenarà el gener vinent, aconsegueixi les audiències milionàries de les edicions anteriors i d'altres realities com Acorralados i Supervivientes. Mercedes Milà repetirà com a presentadora. I això no és cap sorpresa perquè és una figura que va molt lligada a aquest format i crec que és complicat entendre GH sense ella. De fet, ja fa temps que Milà transcendeix el rol del presentador típic i és un dels atractius del programa. Histriònica, malcarada, autoritària i quan convé escatològica, dirigeix com ningú una colla de feres que malden per ser protagonistes de tots els moments de glòria que poden. Ella els acapara tots, els moments de glòria, i és més protagonista que els mateixos concursants, imposant-se, si convé, a base de renecs. Segons Vertele, aquesta edició tindrà menys concursants i una sola casa on viuran tancats els protagonistes del show. La cadena ho justifica amb un volgut retorn als orígens, però no ens enganyem, l'ombra de la crisi també plana sobre Gran Hermano. Cal abaratir el format i després ja exprimirem la llimona per treure el màxim rendiment a un programa que acaba retroalimentant tota la graella de Telecinco. Amb això últim són uns mestres. Gran Hermano és com el porc, tot s'aprofita. I sembla que el càsting ha estat el més nombrós de la història del programa. Més de 70.000 aspirants. Moltíssima gent, i més en època de vaques magres, veu el programa com una oportunitat per saltar a la fama i després posar-se a jeure. Però que no s'equivoquin, els casos de grans germans que encara viuen de les rendes de la casa de Guadalix es poden comptar amb els dits de la mà. ¿Sou capaços de recordar els noms, o les cares, de molts dels guanyadors de les edicions anteriors? Doncs això.

Més continguts de

PUBLICITAT

El + vist

El + comentat

PUBLICITAT
PUBLICITAT