Publicitat
Publicitat

CRÍTICA TV

Es busca viu o mort

Al programa Sálvame, de Telecinco, ja fa temps que sobreimpressionen un cartellet amb el següent missatge: "Si tiene información de algún famoso, póngase en contacto con nosotros ". Ja no en tenen prou amb les suposades informacions que els aporten els seus col·laboradors que es veuen obligats a demanar l'ajuda dels espectadors. Busquen delators entre la seva audiència. No és estrany; cal omplir més de quatre hores diàries de programa, més el Sálvame Deluxe dels divendres. Tampoc caldria descartar que les retallades pressupostàries hagin obligat a escurçar tant la plantilla de redactors que la gent hagi de posar el seu granet de sorra si vol continuar consumint la seva dosi diària de teleporqueria. Make yourself , que diria un analista català ara que ja som oficialment ciutadans de Massachusetts.

Desconec si paguen o no als confidents, però em genera una certa curiositat saber com funciona aquest sistema. Les informacions les paguen a pes? Et paguen més si la informació afecta un dels col·laboradors presents en el programa i així se'n pot fer escarni en directe? Les delacions exclouen la família reial espanyola? Hi ha diferents tarifes depenent de la categoria del famós o famosos? Entenguem-nos, no és el mateix una exclusiva sobre Jesulín de Ubrique que sobre Carmen de Mairena. Això ho sap tothom. També m'agradaria saber si aquestes informacions s'investiguen o bé si s'aboquen i prou. Contrastar, en diuen, no? I si tinc una bona informació, puc anar a explicar-la jo mateix al plató? No és que em faci il·lusió fer-ho, però ja se sap que quan hi ha intermediaris en una notícia es pot arribar a pervertir el missatge i seria una llàstima. Poca conya. A més, tampoc em faria gens de gràcia que la meva gran exclusiva l'expliqués algú com Belén Esteban o Kiko Hernández, malgrat que jo també tingui problemes per construir una subordinada. A Déu el que és de Déu i al cèsar el que és del cèsar. Perdoneu, algú sap on he de trucar?

Més continguts de

PUBLICITAT

El + vist

El + comentat

PUBLICITAT
PUBLICITAT