Publicitat
Publicitat

I AQUÍ

Per què sóc de Spotify Premium

Hem concentrat en quatre pàgines 20 claus per entendre la guerra d'internet que ha esclatat amb l'ofensiva contra portals de descàrregues. Us recomano llegir-les (i suggerir-nos més preguntes i pistes) perquè el 2012 serà decisiu. S'accelera un relleu en les indústries culturals, de la informació i de l'entreteniment i, entremig, el consumidor rep tota mena d'ofertes i missatges propagandístics per inclinar-lo cap a un bàndol o cap a l'altre. A l'empatx de continguts s'hi afegeixen les demagògies pròpies de tots els combats. És bo que agafem criteri i sapiguem que amb els nostres actes quotidians també anirem escrivint el futur i decidint el destí d'aquells que generaran els continguts i, per tant, de la seva qualitat i independència. Em declaro agnòstic davant dels que em demanen fe incondicional en algun dels bàndols, i em proclamo optimista sobre un futur mixt, si hi treballem de pressa. Els que creem continguts hem de ser flexibles i oberts, trobar la manera de fer-nos imprescindibles, ser-vos útils, donar-vos el màxim de facilitats, construir les ofertes adequades i seduir-vos perquè considereu lògic pagar. I ho fareu si us fem servei. La meva subscripció a Spotify Premium és la millor manera d'agrair-los la capacitat d'innovació i permetre que continuïn creixent. No els dono suport per ideologia, sinó per com em milloren la qualitat de vida.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT