Publicitat
Publicitat

CAP AL 20-N

Alfred Bosch convida l'electorat a sumar-se al trànsit cap a la República catalana

La coalició independentista planteja una campanya “plebiscitària” pel 20-N que insta a escollir entre els que “volen un ministeri” i els que “volen perdre de vista els ministeris”. La campanya juga amb els colors dels taxis de Madrid i els de Barcelona

O “Comunitat Autònoma del no” o “República Catalana del sí”. O els que “volen un ministeri” o els que volen “perdre de vista els ministeris”. La coalició independentista ERC-RCat-CatalunyaSÍ ha presentat aquest dimecres la imatge de la campanya per a les eleccions espanyoles del 20-N que planteja de forma “plebiscitària”. La campanya juga amb els colors dels taxis de Madrid i els de Barcelona i amb la imatge de senyals de trànsit que els conductors es troben sovint en els seus recorreguts.

Així, els estrategs d'imatge d'ERC identifiquen amb els colors dels taxis de Barcelona (fons groc i lletres negres) el missatge del benestar, el dret a decidir i del sí a l'emancipació nacional. Ho contraposen amb el missatge que relaciona Comunitat Autònoma amb crisi i negació dels drets nacionals, que reprodueixen amb els colors dels taxis de Madrid, el blanc amb una franja vermella, que és també el format dels senyals de trànsit que es troben els conductors en sortir d'un municipi.

ERC vol recuperar els missatges clars, contraposant el sí i el no, el benestar i la crisi, l'autonomia o la independència, com ha explicat el candidat de la coalició, Alfred Bosch. Per Bosch, optant per la República com a paraula clau de la campanya, sintetitzen l'anhel d'independència, els valors republicans de compromís amb la comunitat en què volen posar l'accent i la justícia social, les tres puntes del triangle republicà. La nova ERC vol jugar fort la carta del binomi República o comunitat espanyola.

Més continguts de