Defensa ofereix 470.000€ per idear una campanya de publicitat de l'exèrcit espanyol
Les polítiques de seguretat són de les que menys redueixen la despesa en el pressupost de l'Estat
BarcelonaL'austeritat afecta diferent cada àmbit. Així, el mateix dia que el govern espanyol anunciava a través d'una nota de premsa una retallada de 10.000 milions d'euros en sanitat i educació, el Boletín Oficial del Estado publicava ahir un anunci del ministeri de Defensa que oferia un contracte de 393.305,08 euros per a "creativitat per a la campanya de proximitat de les Forces Armades, reconeixement i suport al Reclutament durant el 2012". El cost total del servei –amb impostos inclosos– és de 470.000 euros per a un ministeri que ha vist reduït el seu pressupost gairebé sis punts menys que la mitjana de l'executiu espanyol. El gairebé mig milió del contracte és una xifra molt inferior a la que es retalla en serveis socials, però gens menyspreable per a tasques de creativitat d'una campanya de propaganda. Les polítiques de seguretat, de fet, són de les que menys redueixen despesa del total del pressupost.