Publicitat
Publicitat

CAP AL 20-N

El PSC fa renéixer la por al PP en campanya: "Per a Catalunya no és el mateix Rubalcaba que Rajoy"

Zaragoza presenta el material dels socialistes, que inclou falques que reprodueixen espots radiofònics contractats pels populars a Andalusia i Aragó

El PSC opta en la precampanya del 20-N per mobilitzar els seus votants amb la mateixa estratègia que a les eleccions espanyoles del 2008, atiant la por al PP. El secretari d'organització dels socialistes, José Zaragoza, ha presentat aquest matí el material que utilitzaran fins que comenci pròpiament la campanya i que tindrà com a lema "Per a Catalunya no és el mateix Rubalcaba que Rajoy". La imatge gràfica, que circularà bàsicament per internet (arran de la reforma electoral, no es pot contractar publicitat en precampanya), és simple i amb l'estil habitual del PSC i anirà acompanyada de tres falques que reprodueixen íntegrament espots radiofònics que el PP va contractar a Andalusia i l'Aragó criticant el sistema d'immersió lingüística i el nou sistema de finançament català.

Zaragoza ha rebutjat que la precampanya sigui en negatiu, sinó que pretén "posar en contrast" el projecte del PSOE i el del PP. "Volem que la gent pensi", ha assegurat, i ha subratllat que José Luis Rodríguez Zapatero ha defensat des de la Moncloa l'increment de l'autogovern, la llengua catalana i l'Espanya plural. "Queden clares les diferències a l'hora de fer política", ha afirmat el dirigent socialista, que creu que "qui va crear dinàmiques de confrontació entre autonomies [en referència al PP] no tindrà cap problema a confrontar la societat". Zaragoza ha anunciat que la seva campanya serà com a mínim un 20% més barata que les anteriors.

Més continguts de