Publicitat
Publicitat

ESTUDI D'AUDIÈNCIES

El Baròmetre s'assegura la continuïtat

El Baròmetre de la Comunicació ha assegurat la seva continuïtat per als pròxims anys, després d'arribar a un acord amb la Generalitat perquè mantingui el suport institucional en el projecte. Així es va decidir ahir en la reunió del patronat de Fundacc -la Fundació impulsora de l'estudi d'audiències més complet del país-, que va aprovar un nou pressupost "resultat d'un important esforç d'ajustament econòmic del projecte", segons un comunicat emès ahir. A la nota de premsa s'assegurava que, malgrat la retallada, el Baròmetre mantindrà "la seva qualitat i valor per al sector de la comunicació i la cultura".

Aquest redimensionament a la baixa permet abaixar significativament l'aportació pública, que era una condició imposada pel Govern per fer sostenible la seva presència en el projecte. Fundacc agraeix "el reconeixement que ha fet la Generalitat, que ha permès trobar una solució que garanteix la continuïtat d'una de les millors eines de mesura d'audiències d'Europa".

Durant la reunió del patronat també s'ha acordat començar a dibuixar un nou model per al Baròmetre del futur que s'adapti "als canvis que viu el món dels mèdia".

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT