Publicitat
Publicitat

NOVETATS A LA GRAELLA

El programa estrena temporada i ja és l'espai d'entreteniment més longeu de la història de TV3

L''APM?' torna a alçar la carpa del circ de la tele

L' APM? entra en el seu vuitè any d'emissió amb la voluntat de reforçar el lideratge a les xarxes socials. Enguany, a banda de tenir noves seccions, el programa renova sintonies i imatge gràfica.

Avui diumenge s'emet (15.40 h) el primer APM? Extra de la temporada, que se suma als programes dels dimarts al vespre (21.50 h). Aquest espai de cocteleria televisiva enceta així el seu vuitè any i es converteix en el programa d'entreteniment amb la carrera més dilatada de la història de TV3.

La fórmula es manté: un zàping amb esperit crític -la caverna mediàtica hi queda especialment retratada - muntat d'una manera vertiginosa. El curs arriba, però, amb novetats: com ara l'estrena d'una nova careta d'entrada i del grafisme general del programa, en què es manté el leitmotiv de considerar la televisió com un gran circ. També estrena sintonia, "una versió més New Orleans de la que s'ha convertit en mítica", segons explica el director del programa, Guillem Sans. El tema s'ha enregistrat a l'estudi Can Sols, on es va gravar l'últim disc dels Manel.

Noves seccions amb accent 2.0

La temporada arriba també amb noves seccions. A "Encomana l'apeemià" els espectadors poden proposar traduccions al català de les frases que més els agradin del programa. "El tuit de la setmana" examinarà quin famós s'ho hauria d'haver pensat dues vegades abans de piular segons què. "Traïció simultània" revelarà el que realment diuen alguns personatges coneguts i els informatius amaguen. Els personatges que apareixen furtivament en plans en què no els toca són els protagonistes d'"Els altres". I a "Això és el Bronx", Chuck Norris repartirà mastegots a tort i a dret entre la gent de la televisió. Altres seccions ja clàssiques com "La televisió és cultura", "Si és veritat seria el rècord Guiness", "La parabòlica" o "El tràiler" tindran continuïtat.

"Els objectius d'enguany són fidelitzar encara més l'audiència, sobretot a través de les xarxes socials. Volem arribar als 500.000 amics al Facebook". De moment, el programa en té més de 439.000 i és l'espai de TV3 amb més seguidors en aquesta xarxa social.

"També volem fer créixer l'Homo APM?", detalla Sans. "Aquest any aconseguirem que s'infiltri en algun programa de la competència i que entrevisti algun actor de Hollywood. L'objectiu és continuar sorprenent els espectadors i mostrar-los el millor i pitjor de la televisió", afegeix.

L' APM? va tenir una primera encarnació radiofònica, de la mà de Xavier Bosch i Antoni Bassas. "Diuen que van decidir començar-lo quan van veure una portada de l' Abc , sobre la immersió lingüística, amb el titular: " Como Franco, pero al revés ". Sona familiar, oi? L' APM? té més vigència que mai", rebla Sans.

Més continguts de

PUBLICITAT

El + vist

El + comentat

PUBLICITAT
PUBLICITAT