Mèdia 22/11/2014

'Pasapalabra' gairebé supera el 'prime time'

El programa va entregar ahir el pot, valorat en 318.000 euros, a una concursant armènia després de 85 programes participant-hi. La seva audiència es va disparar

Ara
1 min

BarcelonaLa força mediàtica de 'Pasapalabra' quan algú aconsegueix el pot sempre es deixar notar. Aquest va ser el cas d'ahir divendres, en què el format va aconseguir superar tots els programes del 'prime time' a Catalunya en quantitat d'audiència. Només va quedar per davant del format de Telecinco el 'Zona Zàping' de TV3, que va tenir 356.000 espectadors i un 11,9 % de 'share'. El concurs de Christian Gálvez, que s'emet a les 20.00 hores, va quedar immediatament a continuació de l'espai de la pública catalana en el rànquing d'audiències de tot el dia. Va tenir una mitjana del 16,2%, amb 355.000 espectadors.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Programes de 'prime time' més vistos a Catalunya

'Zona Zàping' (TV3): 356.000 / 11,9%

'Hermano Mayor: Joan' (Cuatro): 342.000 / 11,6%

'Hermano Mayor: Santi' (Cuatro): 312.000 / 11,7%

'El cas Selvin' (TV3): 266.000 / 10,6%

'El planta de los simios' (La1): 244.000 / 8,8%

Informatius més vistos

'Telenotícies Migdia' (TV3): 491.000 / 27,7%

'Telenotícies Vespre' (TV3): 426.000 / 16,5%

'Telenotícies Comarques' (TV3): 326.000 / 21,2%

Programes més vistos a la tarda/vespre

'Pasapalabra' (TV3): 355.000 / 16,2%

'Secreto del puente viejo' (Antena 3): 305.000 / 20,5%

'El gran dictat' (TV3): 298.000 / 13,8%

Programes més vistos al matí/migdia

'Corazón' (La1): 151.000 / 8,9%

'El programa de Ana Rosa' (Telecinco): 125.000 / 26,2%

'Las Mañanas de Cuatro' (Cuatro): 124.000 / 11,2%

Canals més vistos del dia

TV3: 14,0%

Telecinco: 13,4%

Antena 3: 11,0%

Cuatro: 8,7%

La1: 7,3%

stats