Publicitat
Publicitat

'El príncipe y la corista'

1 . Pel contrast entre dos estils interpretatius oposats. Laurence Olivier, tècnic i depurat, a una banda del ring, i Marilyn Monroe, natural i espontània, a l'altra. S'explica que la inestabilitat de la diva durant el rodatge és un dels motius de pes pels quals Olivier va deixar de dirigir pel·lícules després d'aquest títol. No hi tornaria fins a Tres germanes , al cap de tretze anys.

2 . Perquè malgrat tot ella roba la pel·lícula al gran actor de prestigi. Aconsellada, això sí, per Arthur Miller, amb qui aleshores estava casada, que, entre altres indicacions, li va suggerir que deixés caure els números musicals que hi havia previstos. No va ser un rodatge fàcil. L'actriu patia un problema de retenció de líquids derivat de diverses malalties i també va tenir un avortament espontani. Van haver de fer quatre versions del vestit blanc amb el qual es passa bona part de la pel·lícula, en diferents talles, per ajustar-se a les fluctuacions del seu cos.

3 . Perquè és el complement perfecte a Mi semana con Marilyn , una de les millors aproximacions recents a la vida de la mítica actriu, de la mà de l'estupenda Michelle Williams. La cinta se centra, específicament, en un suposat affaire ocorregut durant el rodatge d' El príncep i la corista .

Més continguts de

PUBLICITAT

El + vist

El + comentat

PUBLICITAT
PUBLICITAT