Publicitat
Publicitat

CRÍTICA TV

Molta sort!

Aquesta setmana ja no s'emetrà Otra movid a a Antena 3 Neox. Acaba la temporada i ja ens han anunciat que no tornaran al setembre. Divendres es van acomiadar de manera emotiva dels seus espectadors. Dels seus fans, potser hauríem de dir. El seu humor pot agradar o no agradar, però Florentino Fernández i els seus col·laboradors han aconseguit una munió de fidels que els van acompanyar en el difícil exili de Neox després de debutar i triomfar a Cuatro amb Tonterías las justas i haver de sortir de Mediaset per la porta del darrere. Van superar la prova amb èxit: van ser el programa amb més audiència de Neox i van tenir una repercussió espectacular a les xarxes socials. Cal recordar que Tonterías va néixer sense fer gaire soroll amb la difícil tasca de combatre cos a cos amb el llavors imbatible Sé lo que hicisteis... de La Sexta. De mica en mica l'equip de Florentino va anar fent-se forat i va acabar vencent Patricia Conde i companyia. El final de SLQH ja el coneixem: l'equip original es va anar desmembrant i el programa va acabar desapareixent. Ara li ha tocat el torn a Otra movida . El grup Antena 3, per culpa de la crisi publicitària i per la fusió amb La Sexta, ha decidit desinvertir els pocs euros que dedicava als seus canals de TDT i concentrar les energies en Antena 3 i La Sexta. I Otra movida era una rara avis als canals temàtics; un programa car que creava marca però que generava poc retorn. Trobarem a faltar la creativitat d'aquest equip, la genialitat de Dani Martínez, la capacitat de sorprendre i l'enorme facilitat de saber connectar amb el seu públic. No trobarem a faltar segons quins estirabots, l'humor pla i sense intenció de molts dels gags, els comentaris masclistes i les marranades de Flo. En tot cas, sóc dels que pensen que, tal com estan les coses, la desaparició d'un programa d'humor no és mai una bona notícia. Necessitem, més que mai, l'humor com a vehicle d'evasió i eina d'autodefensa.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT