Publicitat
Publicitat

"Aquí rejovenim i ens traiem el clixé de moto per a madurs"

Llançats La mítica marca nord-americana penetra al mercat català atacant el client jove. La mitjana d'edat dels conductors de Harley, de 37 anys, és la més baixa del món

Vistes les expectatives, tindrem Harley Days per a molts anys?

L'empresa no és partidària de firmar contractes llargs, però els resultats fins ara han estat brillants i, tant des de Harley, com des de Barcelona, hi ha molt interès per seguir.

La proximitat amb la gent, es tradueix en més vendes?

La tres cites del Harley Days a Barcelona ens han servit per acostar-nos a la gent, perquè pensin més en nosaltres a l'hora de comprar-se una moto. En els últims tres anys, amb un mercat de dues rodes reduït a la meitat, nosaltres hem millorat posicions i ja som la segona marca escollida en motos de gran cilindrada.

Vaja, que Harley no ha tastat el que és la crisi?

L'hem notat, s'ha venut menys, però hem aguantat millor que d'altres. Qui es compra una Harley, no compra només una moto, sinó també el somni de molts anys.

Sou un remei a la crisi dels 40?

Una mica sí que ho notem, perquè molts dels nostres clients se la regalen quan arriben als 40, després d'haver-la desitjat molts anys. Però això ara està canviant, ens estem diversificant per atreure conductors més joves, que aporten nous hàbits a la marca. En aquesta estratègia Barcelona hi té un paper protagonista.

En quin sentit?

Es dóna la circumstància que al mercat espanyol, i a Barcelona com a àrea més potent en vendes, hi tenim l'edat mitjana de client més baixa de tot el món: 37 anys. Amb els nous productes hem aconseguit que la moto sigui el primer vehicle del 20% dels clients.

Més continguts de