Publicitat
Publicitat

La Barcelona Shopping Night preveu incorporar marques internacionals a l'esdeveniment

La propera edició serà el 22 de novembre i els organitzadors confien en superar els 25.000 participants de l'edició anterior en que es van facturar 800.000 euros

Els promotors de la Barcelona Shopping Night, que celebrarà la seva tercera edició el pròxim 22 de novembre, auguren que aquest any "diverses marques internacionals" de botigues del Passeig de Gràcia s'uniran a l'esdeveniment, el que, segons la seva opinió, contribuirà a superar els registres de les edicions anteriors.

En la presentació de l'esdeveniment, els organitzadors han explicat que en l'edició de l'any passat un total de 90 establiments es van unir al certamen, la majoria d'ells d'empreses nacionals, i que "s'està treballant" perquè alguna de les 45 marques internacionals presents -el Passeig de Gràcia compta amb 170 botigues en total- hi participin.

L'adjunta a direcció de 'The Shopping Night Barcelona 2012', Sabina Schladitz, ha assegurat que l'edició de l'any passat es va saldar amb 25.000 participants i una facturació global de 800.000 euros, el doble de la xifra recaptada en la seva primera edició, el 2010.

La Shopping Night d'aquest any coincidirà amb la posada en marxa de les llums de Nadal de la ciutat, i oferirà als ciutadans serveis relacionats amb la compra i l'estil de vida nocturn fins a l'una de la matinada a través d'activitats d'oci, cultura, art, restauració i comerç ubicades al Passeig de Gràcia i voltants.

En aquesta ocasió, l'esdeveniment s'inspirarà en la temàtica de contes de fades, pel que tant les botigues com els espais públics adoptaran una estètica acord a l'argument i s'oferiran espectacles tant a l'aire lliure com en els propis establiments.

Així, alguns dels projectes es basen a construir una passarel·la emulant el bosc encantat de Hansel i Gretel o convertir el Palau Robert al palau de la Ventafocs, a més de trobar personatges com el Gat amb Botes, Peter Pan o Sant Jordi.

Un dels membres de la junta de l'Associació de Comerciants del Passeig de Gràcia, Margarita Farga, ha subratllat el "caràcter internacional" del certamen durant l'edició d'aquest any i ha assegurat que es tracta d'"un esdeveniment de ciutat".

Els organitzadors han subratllat que el finançament de l'esdeveniment anirà a càrrec dels propis comerciants, que pagaran una quota d'entre 1.300 i 1.500 euros per participar-hi, i de les empreses patrocinadores.

De la seva banda, l'Ajuntament de Barcelona "col·laborarà i recolzarà" la iniciativa pel que fa a seguretat i permisos, però "no hi contribuirà econòmicament", segons que ha assegurat Farga.

El director del projecte, Albert Garriga, ha explicat que l'organització està negociant amb operadors turístics internacionals per oferir paquets de vacances de cap de setmana per anar a la Shopping Night, tot i que també ha admès que "encara no s'ha concretat res sobre això

Més continguts de