Publicitat
Publicitat

Barcelona amplia els descomptes en oci i cultura en l'Oportunity Week del 2012

La iniciativa ofereix importants descomptes en hotels, restaurants, teatres, museus, mercats i floristeries que poden adquirir tant residents com visitants a través d'un web

La capital catalana posarà a disposició dels turistes i els residents a la ciutat una oferta ampliada d'hotels, restaurants, teatres, museus, mercats i floristeries a preus especials en la tercera edició de la Barcelona Oportunity Week per incentivar la demanda turística.

A partir de divendres que ve, 27 de gener, i fins al 5 de febrer, tothom que reservi a través de la seva pàgina web, www.bcnow.cat, podrà optar a descomptes importants en 22 hotels de gran luxe i 48 restaurants, entre d'altres oportunitats.

L'oferta inclou també entrades a millors preus per a equipaments culturals i descomptes en mercats i floristeries. A més, també hi ha descomptes per a vols d'Spanair, una de les principals novetats d'aquesta edició, a la qual s'han sumat un 20% més d'operadors que l'any passat.

La iniciativa, coordinada per Turisme de Barcelona, compta amb el patrocini de Moritz i busca potenciar l'oferta d'oci i cultura de la ciutat, a més de contribuir a reactivar la demanda d'oci en un període "vall" de l'activitat turística.

Hotels

Els hotels que participen en la iniciativa ofereixen les seves habitacions amb una tarifa fixa que oscil·la, en funció de la categoria, entre 130,78 euros i 58,96 euros per nit. El 8% de l'import es destinarà a l'Obra Social de l'hospital Sant Joan de Déu d'Esplugues de Llobregat (Baix Llobregat).

Restaurants

En l'àmbit de l'oferta gastronòmica, 48 restaurants oferiran descomptes del 50% i es llançarà un menú tancat al preu de 25 euros més IVA i més beguda, del que un euro anirà a l'ONG Intermón.

Varietat cultural

Els interessats en l'oferta cultural de la ciutat podran aprofitar descomptes especials, sortides exclusives i altres oportunitats en 22 cines, cinc sales de concerts, 33 teatres, 18 museus i centres d'art, i 14 galeries d'art.

Menjar i flors

Els mercats municipals han volgut també participar per intentar reactivar les vendes després de la campanya de Nadal, i cada parada oferirà 3 productes en oferta, que seran senyalitzats amb un rètol groc sota el títol "Estic d'Oferta".

Un total de 41 floristeries de Barcelona oferiran també rams a onze euros, un euro dels quals anirà destinat al Banc d'Aliments.

Vols, només per venir

L'aerolínia Spanair, que participa per primera vegada en aquesta iniciativa, proporcionarà descomptes del 20% en el preu dels seus bitllets a totes aquelles persones que resideixin fora de Catalunya i que visitin la ciutat per participar en aquest esdeveniment.

La companyia ha promocionat la Barcelona Oportunity Week sobretot en els mercats dels Països Nòrdics i Alemanya.

Repetir "èxit"

Durant la presentació de les ofertes, el president de Turisme de Barcelona, Joan Gaspart, s'ha mostrat convençut que es tornarà a renovar l'èxit d'anteriors edicions, mentre que la segona tinenta d'alcalde i responsable d'Economia, Sònia Recasens, ha posat èmfasis en la faceta solidària de la iniciativa. En l'edició de 2011, més de 101.000 persones van entrar en el web d'aquesta iniciativa i els restaurants van donar servei a 15.000 comensals, a l'hora que els hotels van comptabilitzar fins a 600 pernoctacions, i es van recaptar 20.000 euros per a aportacions solidàries.

Els responsables polítics han subratllat que l'objectiu per a aquest any és superar aquestes xifres, el que veuen factible ja que, de moment, han detectat molt interès i han ampliat l'oferta.

Més continguts de