Publicitat
Publicitat

TRÀNSIT

Culmina la supressió dels 80 km/h

La velocitat variable ja és a l'alça a les vies ràpides d'accès i sortida de Barcelona

Aquesta matinada ha acabat la supressió dels 80 km/h a les autovies i autopistes de l'àrea metropolitana de Barcelona. Novament, la mesura no ha deixat de banda la polèmica ja que el Ministeri de Foment, que és el titular de la B-23, ha exigit que el tram entre Molins de Rei i Sant Feliu de Llobregat tingui la velocitat limitada a 100 km/h, i no a 120 com pretenia Interior.

En aquest tram de la via d'accès a Barcelona, la nova limitació ha entrat en vigència aquesta nit i ha estat la última en canviar el tipus de velocitat variable. Tot i això, els rètols de limitació màxima s'han hagut de canviar amb uns de no previstos, els de 100 km/h.

D'aquesta manera s'han acabat tres setmanes de canvis. Inicialment, l'autovia de Castelldefels i l'autopista del Garraf van haver d'ajornar una setmana el canvi de velocitat variable a l'alça a causa de la situació meteorològica. La setmana passada va ser el tram de la C-31 entre Badalona i Montgat el que es va fixar en un màxim de 120 km/h.

Aquest dimarts al migdia, el director del Servei Català de Trànsit, Joan Aregio, farà balanç de la supressió de la zona 80.

Més continguts de