Publicitat
Publicitat

Desconcert entre els clients de Spanair

Els passatgers es queixen que no s'estan complint les "tarifes de rescat" que els havien promès amb Vueling, Iberia i Air Europa. Es queixen de la falta d'informació i esperen que se'ls reemborsi el preu del bitllet

Spanair havia arribat a un acord amb Vueling, Iberia i Air Europa perquè en els pròxims tres dies els seus clients volin amb "tarifes de rescat", amb un import reduït: 60 euros per vols domèstics i Illes Balears, 90 euros a Canàries i 100 euros per vols internacionals.

Malgrat que no s'han produït de moment escenes de tensió ni aglomeracions de cap tipus a l'aeroport del Prat, entre alguns passatgers afectats corria cert malestar en assegurar que havien pagat pels seus nous bitllets més del previst, a causa del pagament suplementari de les taxes aeroportuàries.

Altres passatgers consultats per Efe es queixen de la falta d'informació sobre la seva situació i esperen que se'ls reemborsi el preu del bitllet.

Passatgers de vuit dels primers vols de Spanair per avui, que han estat cancel·lats, han pogut ser recol·locats en avions d'altres companyies, si bé s'han escoltat queixes dels afectats pel preu dels bitllets.

Segons les dades facilitades per l'aeroport del Prat, Spanair tenia previst operar avui 55 vols, 28 d'arribades a Barcelona, i 27 sortides des del Prat.

Fonts aeroportuàries han explicat que els passatgers de vuit d'aquests vols ja han pogut ser reubicats a altres companyies, llevat d'aquells que han renunciat a volar.

Més continguts de